תנופה לספורט

אנחנו מאמינים שספורט הוא עוגן קהילתי, חברתי והישגי והוא חלק בלתי נפרד מטבעון. בשנים הקרובות נדע לתת לספורט היישובי תנופה משמעותית קדימה. עסקתי רבות בתחומי הספורט ואני מאמין שלספורט יכולת אדירה לאגד אנשים ולדחוף קדימה נושאים משמעותיים. בתנופה לטבעון אנחנו מאמינים שספורט עממי והישגי הם כלים משמעותיים דרכם קהילה נבנית. ספורט מעודד למקצוענות, לדיוק, לאכפתיות, לקהילתיות , ומהווה עוגן משמעותי מאוד בחייה של הקהילה. מעבר להישגים, במדינת ישראל הולכת ונבנית ההכרה שספורט הוא גם אמצעי להובלת תהליכים של "אורח חיים בריא". רשויות חזקות הרוצות לקחת אחריות על אורח החיים של תושביהן, מובילות מהלכים משמעותיים לעידודו בכל הקהילה באמצעות עידוד ספורט עממי, יצירת מרחבים קהילתיים לפעילות ספורטיבית (גנים ציבוריים עם מתקני ספורט, שבילי הליכה, מגרשים שכונתיים למשחקי כדור ועוד.

בנינו מערך תמיכות באגודות המבוסס על קריטריונים שמעודדים איכות ומעורבות חברתית – כמות הנשים באגודות השונות, חיזוק הפעלת מערך חוגים לצרכים מיוחדים בכל אגודה, ועוד.

תנופה לטבעון בראשות עידו גרינבלום

2018 - 2023
5 שנים של תנופה לספורט בטבעון

השקענו מיליונים בתשתיות הספורט:

בנינו 3 מרחבי כושר במרחב הפתוח – רמת טבעון, כיכר ציפורנים, רבין. לרווחת ולטובת המתאמנים והמתאמנות.

הקמנו מגרשי מיני פיץ' חדשים – ברחוב האיריס ובסמטת פיש לטובת השחקניות והשחקנים.

חידשנו, הארנו ושיפצנו מגרשי ספורט ישנים – בבתי הספר, בהנרייטה סאלד, ברחוב כרמל, באלרואי, באמנון ותמר.

תכננו והתחלנו בהקמת אולם ספורט חדש בצל אורנים – אולם הספורט החדש שאנחנו בונים בשכונת צל אורנים לשימוש בית הספר בשכונה והיישוב כולו.

גייסנו חצי מיליון ₪ מהמשרד לפיתוח הנגב והגליל לטובת עבודות הסדרה ושדרוג בבריכת חנה סנש – וזוהי רק נגיעה בדרך לפרויקט המתוכנן בקדנציה הבאה.

חנכנו מלתחות חדשות באולם הפיס, בהשקעה גדולה ומשמעותית – המלתחות החדשות נבנו בסטנדרט גבוה מאוד, ונועדו לשמש את שחקני ושחקניות הפועל "מרנין" קריית טבעון.

אצטדיון – קידמנו החלפת תאורה לתאורה שתאפשר יותר שעות שימוש ובצורה חסכנית יותר. פרויקט שיסתיים בימים הקרובים.

בנוסף, קידמנו תכנון עבור מלתחות וטריבונות, פרויקט שננסה לממש בשנה הקרובה.

שיפצנו את מגרש הפטאנק עבור עשרות השחקנים ביישוב.

מצאנו פתרון איכותי ומכבד עבור אגודת הג'ודו המעולה שלנו.

תנופה לטבעון בראשות עידו גרינבלום

2024 - 2028
הספורט בתנופה קדימה!

ספורט כעוגן קהילתי – אנחנו מאמינים שספורט הוא עוגן קהילתי משמעותי ורוצים לחזק את המעורבות הקהילתית והגאווה היישובית בכל ענפי הספורט. בהתאם לזאת נקדם את המהלכים הבאים :

ועדת גג בנושא הספורט – נבנה וועדה המורכבת מנציגות כלל האגודות, ההורים, הספורטאים/ות ואנשי המקצוע, אשר תדע לסנכרן בין הגופים השונים, להעלות מורכבויות ולייצר צירים נכונים לפתרון.
נבנה סנכרון ותיאום בין הגופים והאגודות השונות – נפעל על מנת לייצר מקסימום סנכרון בין אגודות הספורט, המתנ"ס, תנועת הנוער, מערכת החינוך, ועוד. אנחנו מאמינים שבעבודה נכונה כלל הגופים הללו יוכלו להפרות זה את זה.

חיזוק הפעילות העממית במרחב הציבורי ובמערכת החינוך
א. נחזיר את טורנירי הספורט והליגות בין בתי הספר לתוך מערכת החינוך היישובית. 

ב. לקראת חודשי האביב והקיץ, ננחה את הרשת הקהילתית לבנות תוכניות לפעילות ספורט קבועה במרחב הציבורי ובמערכת החינוך היישובית בקרית טבעון. פעילות במרחב הציבורי שתעודד עיסוק עממי בספורט, תקדם אורח חיים בריא, ותייצר אווירה של תנועה ועשייה בכלל המרחבים הציבוריים בקריה.

אגודות הספורט – אגודות הספורט שלנו הן מקור לגאווה עצומה. מפעלים נפלאים וארוכי שנים הפועלים עם הנהלות מצוינות ובהישגים יפים. אנחנו נפעל לייצר מהלכי שקיפות ושותפות בכל אגודות הספורט המקבלות תמיכה מן המועצה, ולחזק את השותפות בין הנהלות האגודות , התושבים, והמועצה המקומית קרית טבעון.
נבנה פרויקטים חינוכיים משותפים עם אגודות הספורט , שיהיו חלק משגרת הפעילות הקבועה.

תשתיות ספורט – השקענו בקדנציה הקודמת משאבים אדירים בשדרוג תשתיות הספורט שלנו, וזו רק ההתחלה. בקדנציה הקרובה:

נשלים הקמה ונחנוך את אולם הספורט החדש בצל אורנים – אולם הספורט החדש שאנחנו בונים בשכונת צל אורנים לשימוש בית הספר בשכונה, אגודת מרנין, הרשת הקהילתית והיישוב כולו – חדר חוגים, חדרי הלבשה, 500 מושבים, מזגן, שירותים ציבוריים (שיתנו מענה גם לפארק), הכנה לגג סולארי, ועוד.

נקדם תכנון ושדרוג של בריכת חנה סנש – ענפי המים (והכדורמים) הם דגל וגאווה יישובית. שדרוג הבריכה הוא פרויקט אולטרא מורכב ויקר שנדרש לקדם בצורה יצירתית ובהתייחסות כמכלול יחד עם מתחם הקאנטרי. אנחנו נקדם פרויקט הוליסטי שייתן מענה ארוך שנים לכל המרחב.

האצטדיון – ענף הכדורגל הוא ענף הנמצא בניהול מעולה ובצמיחה אדירה, אבל במתקן לא ראוי. אנחנו נמצאים בסוף החלפה ושדרוג תאורת האצטדיון, ולאחריה נעבור לקידום טריבונה מוצלת עבור ההורים, ומבנה שירותים. השאיפה היא להצליח ולהקים גם תאי הלבשה מכבדים.

נקים מגרש ספורט פוצ'יוולי מואר ויפה בטיילת בקרית חרושת.

נקדם הקמת מתחם "טבעון נינג'ה"– תהליך שכבר נמצא בעיצומו .

נקדם הקמת מגרש דשא סינטטי לרווחת שחקני הכדורגל ביישוב כולו.

נסיים מהלך של שיפוץ ושדרוג אולמות הספורט ביישוב – הראשון שבהם הוא אולם החטיבה שיעבור תהליך של חידוש, מיזוג, ושיפור דרמטי ברמת האחזקה והניהול.

נמשיך לפתח ולתמוך בפיתוח מערך החוגים, לייצר עוד מענים ועוד פעילויות ולחזק מערכים מעולים שפועלים ביישוב – גלגלי הענק, הבדמינגטון, הג'ודו, ועוד.

Scroll to Top